BLOG

Jak sprzedawać przez newsletter?

Jak sprzedawać przez newsletter?

Pamiętam, jak kilka lat temu zaczynałam powoli zapoznawać się z branżą wsparcia dla twórców i biznesów online, poświęcając czas na research. Jedna z guru w branży używała słowa „automatyzacja” z częstotliwością większą niż na co dzień słyszę „mamo”, a mnie to irytowało, bo nie wiedziałam o czym ona mówi. Co to jest automatyzacja w Mailerlite?…

Test Gallupa: 5 kluczowych talentów dla mojej skutecznej współpracy z klientami online

Test Gallupa: 5 kluczowych talentów dla mojej skutecznej współpracy z klientami online

Test Gallupa? Jako soloprenerka współpracująca z twórcami online, moim celem jest nie tylko wspieranie ich w tworzeniu i sprzedaży produktów cyfrowych, ale także budowanie trwałych relacji biznesowych opartych na zaufaniu i efektywnej komunikacji. Od kilku lat przymierzałam się do zrobienia testu Gallupa, aż w końcu go zrobiłam i chcę się z Wami podzielić wynikami. Moje…

|||||

5 powodów, dla których inwestycja w dystrybucję treści się opłaci.

👉 Więcej punktów styku z marką Czy wiesz, że odbiorca potrzebuje zetknąć się z Twoją marką/treścią nawet 70 razy, zanim zdecyduje się na współpracę z Tobą? I ta liczba rośnie z każdym rokiem, bo jesteśmy bombardowani ogromem informacji. Trudno oszacować dokładne liczby, ale faktem jest, że gdy Twój odbiorca zobaczy Twoje treści raz, czy dwa, nie…

|

Co potrafi Canva?

Canva to potężne narzędzie wspierające twórców, którzy dzielą się ze swoimi odbiorcami swoją wiedzą i umiejętnościami. Pomaga w komunikacji i sprzedaży. Nie wymaga żadnych umiejętności graficznych, za to pozwala efektywnie wykorzystywać to narzędzie, które wykracza daleko poza grafikę. Oprócz bardziej oczywistych — graficznych możliwości, Canva posiada też swoje ukryte moce, które nazywa magicznymi opcjami. Przyjrzyjmy…

||

Jak sprawdzić, czy sekwencja działa

W jednym z ostatnich postów pokazywałam zalety automatyzacji wysyłek mailowych w postaci sekwencji, czyli serii maili tematycznych, które z jednej strony mają być informacyjne i atrakcyjne 😋 dla odbiorcy, a z drugiej mają prowadzić do sprzedaży 💸 produktu lub usługi oferowanej przez nadawcę. Jak każde działanie, także budowę sekwencji warto poddać weryfikacji i optymalizacji 🔫…

||||||

Efektywność pracy freelancera

Jako freelancer, czy też wolny strzelec, trzymając się szczerze umiłowanego (!) języka ojczystego, pracuję z kilkoma klientami jednocześnie. Kilka to przedział od 1 do 9 (to pamiętam z czasów szkolnych, i to przypominają mi prace domowe, w których pomagam, kiedy moje dzieci potrzebują). Kilka to więcej niż jeden, co od początku oznacza wyzwania 😅. Tak,…

||

WordPress czy Wix – co wybrać?

Kilka dni temu zostałam zapytana przez koleżankę, która zaczyna swój biznes online i postanowiła samodzielnie zbudować swoją stronę internetową, którą platformę lepiej wybrać: WordPress czy Wix. I odpowiedź będzie zależeć od oczekiwań, jakie sobie właściciel/ka strony postawi. Spróbujmy je wypunktować. Ile to kosztuje? Oba rozwiązania są dostępne w wersji bezpłatnej i oba przewidują dodatkowe płatności….

|

Automatyzacja sekwencji mailowej w Twoim biznesie online

Dlaczego warto wykorzystywać email marketing? Bez względu na tematykę Twojego biznesu i zakres Twoich produktów i usług, email marketing jest dla Ciebie najpewniejszym i najbardziej skutecznym kanałem dotarcia do Twoich klientów i potencjalnych klientów. Narzędzie email marketingu pozwala Ci budować i rozwijać relacje z klientami, którzy już od Ciebie coś kupili oraz tymi, którzy wyrazili…

Czy logo stworzone w programie Canva jest legalne?

Czy logo stworzone w programie Canva jest legalne? ✅ Canva to prawdziwy skarbiec…… pełen dóbr, takich jak elementy graficzne, fonty, zdjęcia, pliki audio, ilustracje, gotowe szablony. A to wszystko w przeróżnych stylach — każdemu według potrzeb 🤩. ✅ User friendly aplikacjaCanva jest bardzo przyjazna 🤗 w obsłudze. Nie trzeba być grafikiem, aby stworzyć piękne dzieła z jej pomocą….

|

Tożsamość marki

Tożsamość marki Każda firma to odrębna historia i wyjątkowe cechy. Tożsamość marki to zestaw unikalnych atrybutów czerpanych z przeszłości i teraźniejszości, które tworzą obraz Twojej marki. Mogą wynikać z Twojej osobistej historii lub z Twoich świadomych decyzji o kształcie marki, jaką chcesz tworzyć. W tożsamości marki liczy się doświadczenie, a ponad wszystko intencje, z jakimi…