Agnieszka jest lekarzem stomatologiem i z powodzeniem prowadzi od ponad 20 lat gabinet BestDent na warszawskim Bemowie. Zapewnia opiekę stomatologicznym dorosłym, dzieciom i całym rodzinom. Oprócz profilaktyki i leczenia ma w ofercie także ortodoncję nakładkową i protetykę. W trakcie zdobywania doświadczenia zawodowego i życiowego Agnieszka poszerzyła swoje wsparcie dla pacjentów o szereg rozwiązań medycyny naturalnej, które pozwalają osiągnąć harmonię w zdrowiu fizycznym i psychicznym.
Po latach postanowiła odświeżyć swoją wizytówkę w sieci, dlatego zwróciła się do mnie z potrzebą stworzenia nowej strony internetowej.

Agnieszka SZcześniak-Topór – lekarz stomatolog

Agnieszka leczy…

Agnieszka od ponad 20 lat leczy zęby i dba o profilaktykę chorób jamy ustnej. I robi to bardzo świadomie, stosując stomatologię miniinwazyjną, dbając o własne zęby pacjenta i biologiczną miazgą zęba. W szczególny sposób dba o pacjentów z dentofobią – potrafi pomóc najtwardszym i najbardziej opornym pacjentom.

Agnieszka SZcześniak-Topór – Holistic Wellness coach

… i uczy zdrowia

Agnieszka oprócz medycyny konwencjonalnej, stosuje także naturalne sposoby na zachowanie zdrowia i radzenie sobie z trudnościami zdrowotnymi. Opracowała autorski sposób radzenia sobie z dentofobią, z sukcesem wdraża ziołolecznictwo, akupunkturę i masaże.

Co najważniejsze – każdy pacjent Agnieszki traktowany jest indwidualnie i otrzymuje specyficzne wskazówki i porady.

Co zrobiłam dla Agnieszki?

  • zbadałam potrzeby biznesowe, które zmieniły się na przestrzeni czasu, odkąd Agnieszka zaczęła pracować z pacjentami
  • pomogłam podjąć właściwe decyzje w chaosie i natłoku możliwości, jakie daje marketing internetowy
  • stworzyłam stronę www.bestdent.pl, począwszy od architektury informacji, przez współtworzenie tekstów, dobór zdjęć, po rozwiązania techniczne.
  • służyłam wsparciem i odpowiedziami na pytania techniczno-biznesowe w świecie marketingu online

Zajrzyj na mój BLOG

ocieplanie klienta

Jak sprzedawać przez newsletter?

Posted on 
Pamiętam, jak kilka lat temu zaczynałam powoli zapoznawać się z branżą wsparcia dla twórców i biznesów online, poświęcając czas na research. Jedna z guru w branży używała słowa „automatyzacja” z częstotliwością większą niż na co dzień słyszę „mamo”,…

5 powodów, dla których inwestycja w dystrybucję treści się opłaci.

Posted on 
👉 Więcej punktów styku z marką Czy wiesz, że odbiorca potrzebuje zetknąć się z Twoją marką/treścią nawet 70 razy, zanim zdecyduje się na współpracę z Tobą? I ta liczba rośnie z każdym rokiem, bo jesteśmy bombardowani ogromem informacji. Trudno oszacować dokładne…

Co potrafi Canva?

Posted on 
Canva to potężne narzędzie wspierające twórców, którzy dzielą się ze swoimi odbiorcami swoją wiedzą i umiejętnościami. Pomaga w komunikacji i sprzedaży. Nie wymaga żadnych umiejętności graficznych, za to pozwala efektywnie wykorzystywać to narzędzie, które wykracza daleko poza grafikę. Oprócz bardziej…

Jak sprawdzić, czy sekwencja działa

Posted on 
W jednym z ostatnich postów pokazywałam zalety automatyzacji wysyłek mailowych w postaci sekwencji, czyli serii maili tematycznych, które z jednej strony mają być informacyjne i atrakcyjne 😋 dla odbiorcy, a z drugiej mają prowadzić do sprzedaży 💸 produktu…

Efektywność pracy freelancera

Posted on 
Jako freelancer, czy też wolny strzelec, trzymając się szczerze umiłowanego (!) języka ojczystego, pracuję z kilkoma klientami jednocześnie. Kilka to przedział od 1 do 9 (to pamiętam z czasów szkolnych, i to przypominają mi prace domowe, w których pomagam, kiedy moje dzieci potrzebują)…